Wszystkiego najlepszego
fajerwerk-ruchomy-obrazek-0013

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Kawusia
Mam takiego Lukasza w sąsiedztwie ,rozlicza się sam ,nigdy nie ma dochodów,same straty,ale panele na dachu zawisły,a ja rozliczam się ze wszystkiego i znów w tym roku nie zrobię paneliJaki z tego wniosek?
Bądź jak Łukasz h ehehe

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.
Wolę nie być aż tak nowoczesny, bo nie lubię "dofinansowań" i.... długów >;)) A co do dachowych ogniw to się waham, bo mam podejrzenie że będą opodatkowane. Po co opodatkowywać elektrownie, gdy ludzie zbudują mikro elektrownie, będą sami naprawiać i modernizować, a tylko naliczać Daninę.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Amigoland
Lothar napisał/a

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Amigoland
Lothar napisał/a
Większość wypadków to zwykły ludzki pośpiech i nie przestrzeganie podstawowych zasad BHP.  Przyznaj tak sam Wojtek, jak wchodzisz na drabinę, sprawdzasz czy ma jeszcze aktualny certyfikat? czy wszystkie szczeble są w porządku? Na pewno nie. Dopiero jak wejdziesz do połowy, zauważasz że jeden szczebel się rusza. Ale mimo to wchodzisz...Ostrożnie, bo jak już tyle wszedłeś, to nie będziesz się cofał, hehehe. Są różne budowy, to zależy od kierownika budowy. Na niektórych jest bałagan, a na niektórych porządek. Tam gdzie jest bałagan, nie trudno o wypadek...

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.
Bałagan nie jest tym czym ludzie myślą i ma wiele form. Praca na niesprawnym sprzęcie, jak o tym wiesz i masz doświadczenie, nie jest tak ryzykowna, jak poczucie bezpieczeństwa "nieśmiertelnych" którzy nie widzą naturalnych zagrożeń, bo od dziecka byli "za barierką" i zwyczajnie JESZCZE nie widzieli, co się może stać.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Kawusia
Lothar napisał/a
[...]
Dobrze myślisz,ja myślę podobnie.Nawet interesowałam się bliżej tematem ,i tam gdzie coś dofinansują ,jest drugie dno.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.
Pamiętam jak było "dofinansowanie" do pieców na olej opałowy >;)) A teraz jest nacisk, aby odejść od diesli, choć nie ma w tym "ekologii" bo w elektrowni spali się węgiel, a baterie po 2-3 latach trzeba zezłomować.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Kawusia
Lothar napisał/a
Pamiętam jak było "dofinansowanie" do pieców na olej opałowy >;)) A teraz jest nacisk, aby odejść od diesli, choć nie ma w tym "ekologii" bo w elektrowni spali się węgiel, a baterie po 2-3 latach trzeba zezłomować.
Pamiętam i powiem Ci że interesowałam się dofinansowaniem do ogrzewania,i dobrze że w to nie weszłam ,bo oni CI masz wyszczególnione który piec masz kupić,to mi się wydało grubymi nićmi szyte.Znajomi weszli w to i kupili piec na ekogroszek ,teraz się okazuje że piec się zapycha i trzeba szukać specjalnego ekogroszka ,bo inny się nie pali.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Amigoland
Lothar napisał/a
[...]
Oprócz każdego pracownika, głównie za bezpieczeństwo na budowie odpowiada kierownictwo budowy. To oni powinni widzieć wszystkie zagrożenia i im zapobiegać...

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Kawusia napisał/a
Lothar napisał/a
[...]
Wychodzi na to że to "dofinansowanie" to zwykłe lobbowanie określonych produktów...

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Kawusia
Amigoland napisał/a
Kawusia napisał/a
Lothar napisał/a
[...]
Myślę że jakiś pociotek chciał się pozbyć pieców,i dał do ręki wójtowi i szajs za 8000 zł poszedł do ludzi,bo tyle do tego pieca dopłacał.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Lothar napisał/a
[...]
W większości to tylko urzędnicy, co pilnują własnego tyłka, takie "pieski" zarządu. Trzeba radzić sobie samemu, pilnować żeby nic się nie stało i.... nie dać się złapać >;)))

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Do dziś tak jest z "dopłatami" do paneli.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Kawusia
Lothar napisał/a
Do dziś tak jest z "dopłatami" do paneli.
Dlatego ja chciałam kupić piec gazowy z dopłatą z gminy,ale jak się dowiedziałam że muszę wyrzucić i zezłomować mój piec miałowy ,który kosztował 8000 zł ,mało tego piec gazowy nie mogę kupić jaki chcę ,ale taki jak oni mi karzą,co jest nie zrozumiałe.I do trzech lat chodzą do domu i sprawdzają czy nie masz drugiego pieca.Natomiast ja piec gazowy chciałam jako drugi żeby dogrzewać w chłodne dni.Tak więc zrezygnowałam ,a jeszcze uprzednio widziałam jak znajomy się przejechał z piecem na ekogroszek.Dlatego uważam że nie ma nic za darmo,a ludzie się łapią na dopłaty jak pszczoły na miód.To tak jak ludzie produkują dzieci ,bo dają 500 + i nie zastanawiają się nad tym dlaczego tak się dzieje?Jaki plan ma państwo względem tych dzieci,i ich rodziców.

Re: Tak, to dzisiaj >;))

Lothar.
Ludzie pragną dostać coś "za darmo" Kawusiu >;)) A mało co jest za darmo i są to pułapki na naiwnych, ja tą wiedzę wchłonąłem w dzieciństwie i potem mi było dziwnie, no jak to? Dorośli ludzie są jak dzieci? Te piece to miały być określonej marki, założone i konserwowane przez wybraną firmę >;)) Co sam sobie założyłem i konserwuje i jako firma instalacyjna dostałem solidny rabat i vat hmm mniej zabolał >;))

Re: Tak, to dzisiaj >;))

michalina
[...]
Jasne,Kawusiu,np.moi znajomi,którzy zmieniali piec na gazowy i dostali dopfinansowanie,wcale niezbyt duze jak na koszta które ponieśli,oni podpisują zobowiązanie,że nie mogą mieć pieca węglowego.
123