Lothar.

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Kawusia
Lothar napisał/a
Bzdura totalna...

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Lothar.
No nie wiem Kawusiu >;P Na budowach krąży powiedzenie, że jak kasy dobrej nie przyniesiesz, to żona cię trzymać nie będzie

Re: Prawda czy fałsz? >;)

michalina
Podobno to mężczyźni kochają warunkowo:)

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Lothar.
A ja słyszałem..... inaczej  A tak serio, to każdy jest inny i mało kto ma w sobie empatię

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Amigoland
Lothar napisał/a
Ja sądzę że kobiety szukają też w mężczyżnie oparcia, bezpieczeństwa, także finansowego...U nas jedna z dziewczyn wyszła za mąż za przystojniaka z miłości. Co z tego, jak był leniem, robota się go nie trzymała. Żył na jej garnuszku parę lat, w końcu mu wystawiła rzeczy za drzwi, hehehe

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Lothar.
To chodzi o dzieci, kobieta musi im dać jeść, więc jest bardziej pragmatyczna. Facet może być bardziej luzakiem, do czasu >;))) Choć może nie chcę tak myśleć?  Jako ludzie mamy wiele stron, wręcz pole świadomości jest wyobrażane jako bryły >;) A wielkość kształt i kolor pokazuje kim jest dany człowiek, fajnie by było to widzieć "kto zacz" >;))

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Amigoland
Lothar napisał/a
[...]
To nie tylko jej dzieci, ale także jego. Normalny rozsądny facet, zdaje sobie z tego sprawę. Tak było od zarania...

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Lothar.
Taaaa a ilu się zawineło i nie płacą alimentów? Średnia zadłużenia alimentacyjnego to coś pod 40 tyś. A kto o tym wie?

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Kawusia
Lothar napisał/a
No nie wiem Kawusiu >;P Na budowach krąży powiedzenie, że jak kasy dobrej nie przyniesiesz, to żona cię trzymać nie będzie
No nie wiem ,ale to już kwestia ich wspólnych relacji.Niektórzy mężczyźni chcą zarabiać dużo,czują się dowartościowani.

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Amigoland napisał/a
Lothar napisał/a
[...]
Dokładnie

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Lothar.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Fajnie jest mieć pracę Kawusiu i coś do domu przynieść :) to jest nasze życie nie chciałbym być ciężarem, ani utrzymankiem >;P

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Kawusia
Lothar napisał/a
Fajnie jest mieć pracę Kawusiu i coś do domu przynieść :) to jest nasze życie nie chciałbym być ciężarem, ani utrzymankiem >;P
A ja bym mogła być utrzymanką Chociaż jak znam siebie to wytrzymała bym ze 3 miechy.Chodziła bym na grzyby i sprzedawała bym ,żeby coś do domu przynieśćAle jak kobietę utrzymuje facet ,to tak fajnie wygląda,a jak faceta kobieta utrzymuje, to nie fajnie.

Re: Prawda czy fałsz? >;)

Lothar.
A to dlaczego? >;P Co to za seksizmy Kawusiu