Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Sylwia
Administrator
I wybaczcie jeśli będę Was zaniedbywać, ale nie mam teraz głowy do forum.

Re: Kim jesteś 2 osobo >;))

Sylwia
Administrator
Lothar napisał/a
Każdemu, kto odchodzi z tego świata, czy to będzie naturalne odejście, czy samobójstwo, wypadek, czy też morderstwo - towarzyszy ŚMIERĆ.
Czyli, gdy mówimy, że nie brały udziału osoby trzecie tyczy się tego, iż utrata życia nastąpiła niejako w dwóch osobach:
1) ten, który traci życie
2) śmierć towarzysząca

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Niestety ostatnio nie dzieje się u mnie dobrze, a wszystkie te złe rzeczy spływają na mnie niczym plagi egipskie.
Spłynęło by po mnie, jak po kaczce, ale nie chodzi tylko o mnie...

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Sylwia
Administrator
PS. Odpowiedzi przenoszę tutaj z uwagi, iż autor nagminnie pomija mnie w SWOICH wątkach (na co już wcześniej zwracałam uwagę - niestety bezskutecznie), co odbieram jako ignorowanie i że jestem niemile widzianym "gościem". Z niektórych wątków, gdzie byłam tak potraktowana już usunęłam swoje posty...

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Lothar.

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Niestety ostatnio nie dzieje się u mnie dobrze, a wszystkie te złe rzeczy spływają na mnie niczym plagi egipskie.
Spłynęło by po mnie, jak po kaczce, ale nie chodzi tylko o mnie...
Witaj Sylwio gdybyś potrzebowała pogadać czy coś,to masz mojego maila,i możemy też telefonicznie.Czasem człowiek potrzebuje się wygadać,a ja jestem .Trzymaj się bo twarda z Ciebie babka,wiem jak to jest jak dotyczy bliskich,przerabiałam to nie jeden raz,i wiem że boli bardziej, niż jak dotyczy nas.Pozdrowionka,i namawiam do rozmowy na priw,jak taka Twoja wola oczywiście.Jak nie ja to są jeszcze dziewczyny ,i może coś któraś doradzi, postronna osoba widzi czasem lepiej niż ten którego dotyczy problem.

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Kawusia
[...]
Nie bronię Wojtka ,ale wczoraj założył wątek i czekaliśmy na Ciebie,bo miałam propozycję się polenić.Wojtek w ogóle jest ostatnio jakiś nie swój ,nie żebym się czepiała

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Lothar.
"Nie bronię Wojtka"  Taaak, nie dość że podpadłem, to jeszcze Serenka ma kłopoty >;/

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Kawusia
Lothar napisał/a
"Nie bronię Wojtka"  Taaak, nie dość że podpadłem, to jeszcze Serenka ma kłopoty >;/
Wojtek ja nie mam czasu siedzieć na forum i czytać wszystkich wątków,ale chyba nie czujesz się bez winy ,bo nie widzę żebyś rzucał kamieniemTak ze od razu się przyznaj co zrobiłeś.Mogę być sędzią w tej sprawie ,nie oskarżycielem.

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Amigoland
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
I wybaczcie jeśli będę Was zaniedbywać, ale nie mam teraz głowy do forum.
Jak nie można nie mieć głowy do forum? Hehehe...Żartowałem. Dziękuję za pozdrowienia, również pozdrawiam.

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Dziękuję Sarenko i Ciebie również pozdrawiam:))
Rozumiem,że w życiu tak czasem bywa,że są zawirowania i nie ma sie głowy do niczego.
Życzę Ci,aby niechciane sytuacje szybko się zakończyły.
I napiszę jak Kawusia,gdybys chciała pogadać to jest mail albo Ci podam telefon:))
Do miłego:))

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Sylwia
Lothar napisał/a

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kawusia
Dziękuję Kawusiu, wysłałam maila.

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Amigoland
Widać  można  Ami.

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez michalina
Dziękuję  Michalinko, wiem 😊

Re: A gdzie nasza Gospodyni? >;))

Kawusia
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a
Dziękuję Kawusiu, wysłałam maila.
Sylwio odpisałam

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Suweren;)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Rozumiem, choc moje pisanie nie jest Ci po drodze. (Jak tak, to mnie znowu zbanuj. )
Te forum, choc ma mala popularnosc jest warte kontynuacji. Pamietaj tylko o dziewczynach, bo warto!

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Kawusia
Suweren;) napisał/a
Rozumiem, choc moje pisanie nie jest Ci po drodze. (Jak tak, to mnie znowu zbanuj. )
Te forum, choc ma mala popularnosc jest warte kontynuacji. Pamietaj tylko o dziewczynach, bo warto!
Witaj Suwerenie,musi pilnować, żeby znowu nas nie zatopiono.Pozdrawiam;)

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

michalina
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Suweren;)
Suweren;) napisał/a
Rozumiem, choc moje pisanie nie jest Ci po drodze. (Jak tak, to mnie znowu zbanuj. )
Te forum, choc ma mala popularnosc jest warte kontynuacji. Pamietaj tylko o dziewczynach, bo warto!
Hej Kapitanie:))
Sarenka musi pilnować "poprawnych"treści bo nikt z nas nie chce,by nas znów zbanowano:))
Nic nie możemy poradzić na to,że poprawność obejmuje również jakieś seksualne treści,w takich czasach żyjemy niestety:))

Re: Pozdrowienia dla wszystkich bywalców Wyspy.

Lothar.
Tym bardziej Michalino, jak nam złośliwie "podstawiono nogę" wspierajmy Serenkę, bo ma w zamian za swój wysiłek słuchać wymówek?
123