Ciekawostka;)

Suweren;)
Ten post był aktualizowany .
Dobromir Sośnierz z Konfederacji od lat aktywnie bierze udział w debacie na temat praw zwierząt. Stwierdził m.in., że "zwierzęta nie płacą podatków. Nie są obywatelami. To tylko maszyny zrobione z mięsa",
a podczas jednego z happeningów, chcąc udowodnić, że lepiej jest nosić futro niż chodzić nago, rozebrał się na ulicy. W wywiadzie z portalem natemat.pl tłumaczy swoje zachowanie.

Posel Konfederacji Dobromir Sośnierz aktywnie zabierał głos w trakcie debaty dotyczącej ustawy o ochronie zwierząt, która w zeszłym tygodniu została przyjęta przez sejmową większość.

    "Likwidujemy cyrki, bo, jak rozumiem, Sejm nie lubi konkurencji."

" Czy planujecie przyznać prawa wyborcze zwierzętom? Tylko to może uratować Lewicę przed powtórzeniem wyniku Roberta Biedronia. "

"Denerwuje mnie nadużywanie słowa 'przyjaciel' w stosunku do zwierząt. To nie jest przyjaźń. To jest pasożytnictwo. Pies żyje na koszt właściciela. Merda ogonem, bo dostaje jedzenie. Pies nie rozumie, co się do niego mówi, nie rozumie naszych problemów"

 https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26329350,mowil-ze-zwierzeta-tylko-maszyny-zrobione-z-miesa-i-rozbieral.html

OBRAZ USUNIĘTY Z POWODU TREŚCI EKHIBICJONISTYCZNYCH!!!

Okazało się, że w futrze cieplej, wygodniej i ludzie nie śmieją się na ulicy - stwierdził Sośnierz.

Re: Ciekawostka;)

Suweren;)
Te "konfederaty" to jednak wesole chlopaki bo  Bosak mowil, ze na farmach widzial tylko szczesliwe i usmiechniete norki:)

To chyba dzieki dobrej jakosci trawce;)

Re: Ciekawostka;)

Sylwia
Administrator
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Suweren;)

BAN na tydzień za treści dla dorosłych!

Re: Ciekawostka;)

Amigoland
Sylwia napisał/a

BAN na tydzień za treści dla dorosłych!

Prawdę mówiąc, zapomniałem o tym zagrożeniu, poprzez wklejanie zdjęć nagusów...
Witaj Sarenko.

Re: Ciekawostka;)

Amigoland
Amigoland napisał/a
Sylwia napisał/a

BAN na tydzień za treści dla dorosłych!

Prawdę mówiąc, zapomniałem o tym zagrożeniu, poprzez wklejanie zdjęć nagusów...
Witaj Sarenko.
Jak zauważyłem mogę usunąć tylko swój post...

Re: Ciekawostka;)

Suweren;)
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sylwia
Sylwia napisał/a

BAN na tydzień za treści dla dorosłych!

Wybacz prosze, ale po wielokrotnych wklejkach zdjec golych facetow przez Drapaka, ktore zebraly wiele komentarzy forumowiczow Atlantydy nie przypuszczalem, ze jeden rozebrany na ulicy posel konfederacji wywola taki skandal.

Moze problem lezy w tym, ze pan Dobromir Sosnierz jest jak sam twierdzi - hetero;)

Pozdrawiam

PS. Dostalem bana za tresci dla doroslych. Czy te wklejane przez Drapaka byly dla dzieci?
Czy na tym forum pisza dzieci?

Re: Ciekawostka;)

Sylwia
Administrator
Suweren;) napisał/a
Sylwia napisał/a

[...]

Forum NA zostało usunięte z powodu  zamieszczania treści  dla dorosłych > taką dostałam  odpowiedz.  Podejrzewam, że nasz  kolega, którego mam na myśli anonimowo wklejał linki do porno. Tutaj nie będzie żadnych linków, ani fotek rozbieranych i to niezależnie czyjego autorstwa. Czy to jest zrozumiałe? Jeśli  chcemy, by forum funkcjonowało, uszanujmy ten warunek.

Re: Ciekawostka;)

Suweren;)
Sylwia napisał/a
Suweren;) napisał/a
Sylwia napisał/a

[...]

Jasne, ale bylem przekonany, ze ten ban Atlantydy to przez forumowych zydozercow. Chyba sie pomylilem;)

Teraz Samael jest wreszcie na swoim.

Mimo wszystko pozdrawiam